Welkom!

Ik ben een narrative designer in 's-Hertogenbosch met 14 jaar ervaring in een internationale omgeving in China.

Ik ben ook game writer, game localizer en auteur.

Maak je een video game of mobile game? Of een app met gamification? Huur mij in en je game wordt een succes!

Contacteer mij vandaag nog: 

info@duketowntavern.nl

Ik voorzie je game van:

  • Worldbuilding: De game wereld. Waar en wanneer en hoe is de game wereld, wie wonen er, en waarom. Dit bepaalt wat er wel of niet kan in een game. Een goede worldbuilding maakt je game consistent.
  • Personages: Speler personages, NPCs, held-personages, monsters, huisdier-personages, enzovoorts. Goede personages maken je game memorabel en geliefd.
  • Verhalen: Van outlines, tot gedetailleerde verhaallijnen en trefzekere dialogen tussen je personages. Goede verhalen geven je game diepgang en betekenis.
  • Topkwaliteit schrijfwerk: Ik schrijf of verbeter je Engelse en Nederlandse game-teksten en zorg voor vertaling, van UI/UX tekst tot creatieve scherpe dialogen. Goed schrijfwerk maakt je game indrukwekkend.
  • Environmental Storytelling: Laat de game-wereld spreken via elementen in de speel-omgeving. Ik versta de kunst om zonder woorden meer te kunnen overbrengen. Environmental storytelling maakt je game intuïtief en meeslepend.

Gratis consult

Ik maak graag een half uur voor je vrij om te praten over je game, en hoe ik je kan helpen.

Voor dit gesprek hoef je me niet te betalen. Gratis feedback van een narrative designer! :-) 

App of mail mij vandaag nog voor een gratis consult.

 

Ik heb bijgedragen aan deze games

Narrative design, schrijfwerk, vertaling van mij is gepubliceerd in onder andere de volgende mobile games.

  • The Walking Dead: Survivors
  • Age Of Sea
  • Merge Warfare
  • Call of Duty: Global Operations
  • Galaxy Battleship
  • Family Farm & Family Farm Seaside
  • Landleven & Landleven Aan Zee
  • Royal Story
  • Flower Shop
  • En meer!